Wystaw fakturę VAT
Wystaw fakturę VAT
Cechy systemu SODE
- wystawianie dokumentów: faktura, faktura elektroniczna, korekta faktury, duplikat faktury, rachunek
- zestawienie dokumentów odebranych
- zestawienie dokumentów wystawionych
- wyszukiwarka dokumentów po nazwie kontrahenta i/lub po numerze dokumentu
- własna baza kontrahentów, z możliwością pełnej edycji danych
- wyszukiwarka kontrahentów
- powiadomienie klienta o wystawionym dokumencie
- monitoring statusu dokumentów
- wysłano
- odebrano (wraz z dokładną datą odebrania dokumentu)
- zapłacono (integracja z Przelewy24)
- podpis elektroniczny
- integracja z podpisem smartCard Sigillum
- podpisywanie plików pdf (Adobe Acrobat/Reader)
- podpisane faktury elektroniczne są dokumentami księgowymi zgodnie z Ustawą
- import dokumentów do systemu przy użyciu XML
- kontrola na poziomie praw dostępu, cztery rodzaje użytkowników:
- Administrator / Właściciel
- Użytkownik standardowy (może tylko wystawiać i odbierać dokumenty oraz zarządzać listą kontrahentów)
- Użytkownik tylko do odczytu - może tylko pobierać dokumenty
- Użytkownik remote - może tylko i wyłącznie przesyłać dane XML (nie może logować się do systemu)
- komunikacja z Administracją systemu SODE, w postaci przesyłanych wiadomości typu instant message
Chcesz zobaczyć jak działa SODE? Pobierz prezentację i przekonaj się jakie to łatwe.