Zaloguj się Kontakt

Witaj w systemie e-Faktura

Stworzyliśmy dla Ciebie system do zarządzania e-fakturami. E-faktury, czyli elektroniczna wersja faktury, to najprostszy sposób obiegu dokumentów handlowych. W tym panelu możesz zarządzać swoimi fakturami. W przypadku dodatkowych pytań - skorzystaj z formularza kontaktowego.

Cechy systemu SODE

  • wystawianie dokumentów: faktura, faktura elektroniczna, korekta faktury, duplikat faktury, rachunek
    • zestawienie dokumentów odebranych
    • zestawienie dokumentów wystawionych
    • wyszukiwarka dokumentów po nazwie kontrahenta i/lub po numerze dokumentu
  • własna baza kontrahentów, z możliwością pełnej edycji danych
  • wyszukiwarka kontrahentów
  • powiadomienie klienta o wystawionym dokumencie
  • monitoring statusu dokumentów
    • wysłano
    • odebrano (wraz z dokładną datą odebrania dokumentu)
    • zapłacono (integracja z Przelewy24)
  • podpis elektroniczny
    • integracja z podpisem smartCard Sigillum
    • podpisywanie plików pdf (Adobe Acrobat/Reader)
    • podpisane faktury elektroniczne są dokumentami księgowymi zgodnie z Ustawą
  • import dokumentów do systemu przy użyciu XML
  • kontrola na poziomie praw dostępu, cztery rodzaje użytkowników:
    • Administrator / Właściciel
    • Użytkownik standardowy (może tylko wystawiać i odbierać dokumenty oraz zarządzać listą kontrahentów)
    • Użytkownik tylko do odczytu - może tylko pobierać dokumenty
    • Użytkownik remote - może tylko i wyłącznie przesyłać dane XML (nie może logować się do systemu)
  • komunikacja z Administracją systemu SODE, w postaci przesyłanych wiadomości typu instant message

Chcesz zobaczyć jak działa SODE? Pobierz prezentację i przekonaj się jakie to łatwe.

© 2014 DialCom24 Sp. z o.o.

"Dotacje na innowacje" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.